2c. Przewody hamulcowe elastyczne - teflonowe w oplocie stalowym

Yamaha Grizzly 700 - zestaw przewodów hamulcowych Zobacz większe

Yamaha Grizzly 700 - zestaw przewodów hamulcowych

Nowy produkt

Yamaha Grizzly 700 - zestaw przewodów hamulcowych

Więcej szczegółów

749,99 zł brutto

Więcej informacji

Zestaw przewodów hamulcowych sztywnych

Yamaha Grizzly 700

model rocznikowy 2017

W zestawie wszystkie przewody hamulcowe elastyczne oraz sztywne miedziane w ochronnej otulinie termokurczliwej

Specyfikacja:

Lewa klamka: przewód elastyczny + sztywny centralny tylny + poprzeczne elastyczne: trójnik - zaciski tył

Prawa klamka: przewód elastyczny + sztywny centralny przedni + poprzeczne elastyczne: trójnik - zaciski przód

Przewody elastyczne teflonowe w oplocie stalowym z dodatkową zewnętrzną osłoną w postaci sprężyny ze stali nierdzewnej chroniąca wąż przed uszkodzeniami mechanicznymi w terenie.

Trójniki ze stali nierdzewnej.

Końcówki oczkowe stal ocynkowana

Przewody sztywne miedziane w otulinie termokurczliwej.

Przewody wykonywane na podstawie dokładnych pomiarów wykonanych w Naszym warsztacie.

Dożywotnia gwarancja.

Przewody sztywne są wykonane na bazie bezszwowej rurki miedzianej CuDHP R200 wg. PN-EN 12449

Wymiary:

średnica zewnętrzna 4,80mm

grubość ścianki 0,90mm

Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze wynosi aż 220bar

Współczynnik bezpieczeństwa x3.5

Przewody są gotowe do założenia, posiadają wykonane odpowiednie zakucia rurki, założone właściwe końcówki w odpowiednim rozmiarze i typie gwintu oraz odpowiednio dopasowaną długość. Każdy przewód w zestawie ma oznaczoną swoją lokalizację aby jak najbardziej ułatwić montaż.

Z przyczyn technicznych przewody wysyłamy zwinięte w kręgi.

Przewody wymagają wyprofilowania podczas montażu.

Twardość rurki na poziomie współczynnika R200 oznacza ,iż mimo odznaczania się wysoką odpornością ciśnieniową jednocześnie pozostaje ona na tyle miękka ,że nie ma większych problemów z wykonywaniem instalacji a przewody dają się modelować przy pomocy prostej giętarki - a dla wprawnych mechaników nawet formowanie gołymi rękami również nie będzie zbyt wielkim wyzwaniem.