Tagi
Do przystąpienia do realizacji zamówienia niezbędne jest:
- złożenie poprawnego zamówienia z wypełnionym formularzem dostawy ( podanie pełnego adresu wraz z numerem domu/mieszkania )
- określenie metody płatności
Przesyłki pobraniowe są przekazywane do realizacji bezzwłocznie
Przesyłki przedpłacone są przekazywane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty lub po otrzymaniu mejlowo potwierdzenia wykonanego przelewu
- przesłanie pełnych oraz poprawnych danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w przypadku faktury eksportowej UE posiadanie aktywnego VAT UE
Realizacja zamówień następuje najszybciej jak tylko to możliwe.
Realizacja potwierdzonego zamówienia
pon. - piąt. przed godziną 13.00 wysyłka towaru w tym samym dniu roboczym
po godzinie 13.00 wysyłka towaru w najbliższy dzień roboczy
sob. - niedz., dni świąteczne wysyłka towaru w najbliższy dzień roboczy
W przypadku trudności z realizacją (np. chwilowy brak towaru ) niezwłocznie informujemy klienta o planowym opóźnieniu;
Zgodnie z umową firma spedycyjna doręcza przesyłki krajowe w czasie nie dłuższym niż 24godziny od momentu nadania. ( czas ten może ulec wydłużeniu do 48-72 godz. w przypadku zdarzeń losowych bądź utrudnionych warunków drogowych )
Na każdym liście przewozowym umieszczamy podany przez Państwa nr. kontaktowy dzięki czemu kurier może się w każdej chwili z Państwem skontaktować w celu omówienia szczegółów odnośnie doręczenia przesyłki.
Po nadaniu przesyłki klient otrzymuje stosowne powiadomienia poprzez SMS pozwalające śledzić przesyłkę, Powiadomienie zawiera także przybliżoną godzinę doręczenia oraz wysokość ewentualnego pobrania.
Na adres e-mail zostaje automatycznie przekazana PREAWIZACJA DHL - wiadomość zawiera wszystkie aktualne informacje na temat przesyłki.
Nie realizujemy wysyłek w soboty, niedziele i święta.
Zamówienie złożone w piątek po godz. 13 zostanie nadane najwcześniej w poniedziałek z planowym doręczeniem na wtorek.
Zamówienia drogą e-mailową są przyjmowane w trybie 24/7
Przesyłki krajowe oraz eksportowe realizowane są za pośrednictwem firmy:
Opłaty za przygotowanie towaru, opakowanie oraz usługę kurierską wliczone są w koszty transportu.
Koszt przesyłki określa aktualny regulamin.
Koszty transportu przesyłki krajowej nie ulegają zmianie względem wagi przesyłki.
Koszt przesyłki poza teren Polski ustalane indywidualnie po określeniu wagi zamówionych towarów oraz adresu doręczenia.
Przesyłki są starannie pakowane.
Dokładamy wszelkich starań aby wyeliminować potencjalne ryzyko uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Zwroty przyjmujemy po wcześniejszym porozumieniu się z klientem - w celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt pod numerem 793 719 808
( w godz. 8 - 16 )
Warunki przyjmowania zwrotów określa kodeks cywilny oraz zamieszczony na tej stronie regulamin sklepu wysyłkowego.